• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Sukces w handlu detalicznym: Strategie i wyzwania.

Skuteczna promocja własnej firmy to absolutna podstawa – w końcu prawda jest taka, że te pieniądze, które zainwestujemy w promocję, zapewne zwrócą się dla nas. Trzeba mieć na uwadze, że chociaż w istocie reklama jest doskonałym pomysłem, to jednak nie jest powiedziane, iż we wszystkich przypadkach inwestycja w np. parasole reklamowe może się nam zwrócić. Przykładowo – jeśli mamy lokal podający kebaby, a parasole z choćby logo i nazwą baru rozdamy dla ludzi nie jedzących mięsa, to stracimy sporo pieniędzy.
Oczywiście przykład z wegetarianami jest całkowicie wzięty z sufitu, lecz bardzo dobrze on pokazuje, że czymś naprawdę istotnym jest to by parasole czy kubki reklamowe rozdawać dla takich osób, które przynajmniej teoretycznie są zainteresowane serwowanym przez nas kebabem. Czyli gadżety reklamowe bardziej warto rozdawać pracownikom biur będących w okolicy. Zasadniczo jest tak, iż nieumiejętna reklama może przynieść nam często więcej szkód, niźli pożytku. W Polsce takich firm, które mają we własnej ofercie projektowanie i produkcję takich gadżetów jak np. torebki reklamowe jest pod dostatkiem, a więc odnalezienie agencji reklamowej to akurat formalność.

1. Sprawdź teraz

2. Przeglądaj

3. Kliknij dla szczegółów

4. Przejrzyj

Handel międzynarodowy: Wyzwania i możliwości.

Categories: Biznes

Comments are closed.